środa, 15 sierpnia 2012

Cieniowana sukienka

Też macie tak, że czasem nagle coś wami wstrząśnie i chcecie zrobić coś wyjątkowego?
Chcę coś zmienić w sobie samej. Mam parę marzeń.
Za dwa tygodnie wakacje się skończą. Przede mną nowa szkoła. Boję się, że nie dam sobie rady, choć tak bardzo chcę podołać wymaganiom, które przed sobą stawiam.
Chcę coś udowodnić tylko nie wiem czy sobie, czy znajomym, czy rodzinie.
Mam wiele zainteresowań i teraz naglę muszę wybrać co chcę robić w życiu. Wiem, że to może głupie. Przed każdym był kiedyś taki wybór, każdy musiał go dokonać i jeszcze wiele trudnych wyborów przed nami.
Czym się w takim razie kierować?
Sercem czy rozumem??


Kolejna zwykła stylizacja:






  

5 komentarzy:

  1. Też tak miałam, kiedy szłam do Liceum, a teraz przede mną trzecia klasa!
    Nie ma czym się martwić na zapas ;)
    Na pewno będzie super ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki :) Noo już niedługo się przekonam :) Tylko kolega mnie straszy że w V LO stracę sporo życia... :(

    OdpowiedzUsuń