sobota, 4 sierpnia 2012

Jeans

Tego dnia założyłam jedną z moich ulubionych spódnic.
Ulubiona nie tylko dlatego, że ma historię, bo mam ją po mamie ;)
Po prostu jeans z którego jest wykonana jest genialny i nawet po latach nic się z nim nie dzieje.
Próbowałam znaleźć podobny materiał, bo szukałam jeansowych szortów, ale nawet w big starze czy wranglerze ubrania nie są już takie jak kiedyś. 
Z jednej strony jednak są wygodniejsze, bo obecny jeans jest dużo bardziej elastyczny.
Ale trudno ja i tak będę nadal szukać, tylko gdzie?
Chyba jedynie w second hand'ach :)
















2 komentarze:

  1. wyczytałam , że jesteś w związku i trochę mnie zdziwiło że w ogólne o tym nie wspominasz...;)
    Fajnie było by usłyszeć co słychać u Ciebie nieco prywatniej ;)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Może po prostu taka jestem.. Hmm, ale przyjmuję uwagę do siebie i postaram się to choć troszkę zmienić :)

    OdpowiedzUsuń