wtorek, 14 sierpnia 2012

marylin monroe

Ostatnio, minęło 50 lat od śmierci wszystkim znanej aktorki lat 50 i 60 XX w, modelki i ikony seksu Marilyn  Monroe, wcześniej znanej jako Norma Jeane Baker.
Piszę o Niej nie tylko dlatego, że w związku z 50 rocznicą śmierci miały zostać ujawnione dokumenty z Jej skrytki, lecz dlatego, że uznałam to po prostu za dobry moment by o Niej wspomnieć.
Jest dla mnie fenomenem. Kocham o niej czytać i wciąż chcę wiedzieć więcej, dlatego chciała bym polecić Wam książki, które już przeczytałam i zachęcić do ich kupienia. Ja sama szukam nadal nowych biografii, często różne biografie jednej osoby idealnie się uzupełniają :)

"(...)nigdy nie miała pokochać kogoś raz na zawsze. 
Nigdy przecież nie doznała miłości, nawet wtedy, gdy była jeszcze dzieckiem. Taki zapadł na nią wyrok: 
urodziła się, by kochać, a nigdy się tego nie nauczyła. "











4 komentarze:

  1. Agnieszko, świetny blog.
    Bardzo czytelny. Prosty, a za razem ciekawy.
    Na prawdę mi się podoba :)
    Mam nadzieję, że nie zaniechasz prowadzenia go z braku czasu.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo, wiele dla mnie znaczy ten komentarz :) Postaram się nie zawieść !

    OdpowiedzUsuń