środa, 1 sierpnia 2012

Spain

Nareszcie mogę dodać nowy wpis.
W tym roku miałam szczęście, ponieważ byłam w dwóch pięknych miejscach: w Vieste we Włoszech, oraz Almunecar w Hiszpanii.
Almunecar to miasto leżące na południu Hiszpanii, niedaleko Malagi. 
Położone jest przy pięknej, malowniczej zatoce. Dodatkowo podoba mi się w tym miejscu, że można godzinami spacerować po deptakach które ciągną się brzegiem morza i zakosztować rozmaitych owoców morza i nie tylko ;)
Miałam szczęście ponieważ w okresie, w którym tam byłam, nad Hiszpanią przechodził front atmosferyczny, który niósł ze sobą chłodny wiatr i niższe temperatury, co w tym okresie w Hiszpanii, daje ulgę i pozwala się ładnie opalać, unikając poparzeń.

Najlepszym strojem na wysokie temperatury było jak najmniej stroju ;)















1 komentarz:

  1. świetne zdjęcia ;)

    zapraszam do mnie na konkurs :) http://maggie-fashion.blogspot.com/2012/08/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń