czwartek, 23 sierpnia 2012

Sukienka na lata 50

Ta stylizacja jest prosta, największą rolę odgrywa w niej sukienka, którą kupiłam na wakacjach w Hiszpanii. Po prostu się w niej zakochałam bo idealnie podkreśla figurę i jest w stylu lat 50! 
Kojarzy mi się z erą mojej ulubionej legendy, o której ostatnio wspominałam - Marylin Monroe.
Kobiety kochały w tamtych czasach szerokie spódnice i wąską talię. 
Ten krój sprawdza się idealnie dla dziewczyn z figurą klepsydry. Uwydatni atuty figury, a ukryje jej niedoskonałości ;)

Zdjęcia robiła Dorota Gwiżdż, z pomocą wspaniałej Aleksandry Szpak!
Dziękuję wam! Za świetnie spędzony czas i poświęcenie ;)




















7 komentarzy:

  1. Dotarłem do źródła. Niebieski to chyba Twój kolor - świetna sukienka i rewelacyjne zdjęcia. Najbardziej jestem pod wrażeniem nagłówka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ;) Również za chęć szukania :)

      Usuń
  2. Świetny błog, a sukienka genialna! Też lubię klimat lat 50'.
    Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz uroczo :) Jesteś prześliczna! I oczywiście bardzo fajna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny blog i fajne zdjecia to obserwuje :) tez kocham takie sukienki :)

    pozdrawiam

    kawkas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Bardzo się cieszę, doceniam i postaram się nie zawieść :)

      Usuń
  5. pięknie wyglądasz. sukienka idealna. sama takiej szukam...
    www.zezryjmnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń