niedziela, 26 sierpnia 2012

szmaragdowa maxi

NARESZCIE W DOMKU!
Jestem wyczerpana! I ledwo się ruszam (z przejedzenia niestety) ;)
Ale impreza była udana :) 
Wakacje powoli się niestety kończą. Dzień jest coraz krótszy. Książki już kupione. Z każdej strony czuć już nadchodzący nowy rok szkolny. Dlatego te ostatnie dni należy wykorzystać w 100%!

1 września: Męskie Granie! Mam nadzieję, że macie już bilety, bo podobno już wszystko zostało wysprzedane! Ja mam, tak więc do zobaczenia na koncercie. Liczę, że spotkam wiele znajomych twarzy :)

A na koniec stylizacja. Jak tytuł postu wskazuje, głównym elementem była szmaragdowa maxi, którą udało mi się upolować w genialnej cenie. Ponieważ spódnica przyciąga uwagę najlepiej połączyć ją z delikatnymi dodatkami. Postawiłam na biały T-shirt, gdyż czasem prostota jest najlepszym wyjściem :) Żeby to wszystko zgrać dodałam kolczyki- pawie pióra- które wkomponowały się idealnie przez swoją kolorystykę :)

Zdjęcia autorstwa wspaniałej Anetki Wieczorek, z pomocą (za którą bardzo dziękuję) Oli, Zuzi i Kasi! <3













15 komentarzy:

  1. przedostatnie i ostatnie zdj. najśliczniejsze <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku zdjęcia są przepiękne aż nie mogę się napatrzeć ! Cudowna maxi !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale jesteś piękna! ;) sesja wspaniała :)

    Ooo....czyżbyś była z rejonów Żywca ? ;)
    Miałam iść ale w końcu zwątpiłam :)

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowny outfit! jestem zauroczona twoim blogiem! ;O zobaczylam cie na modnej polsce :) obserwujemy? buziaki;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna maxi. I piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia.A blog przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za wszystkie komentarze! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia, super sesja.. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, te zdjęcia są po prostu niesamowite! Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń