środa, 5 września 2012

KONIEC WAKACJI

Zacznę może od przeprosin! Bo dawno nie pisałam. Nie dlatego, że mi się nie chciało. Po prostu, wiele się ostatnio dzieje: nowa szkoła, miasto, ludzie. Noo i zaczęła się nauka.
Ale muszę przyznać, że jak na razie jest świetnie :) Muszę się przyzwyczaić do nowej sytuacji. Trzeba się zacząć wreszcie uczyć, bo poziom jest niezwykle wysoki. Ale mogę przyznać, że nie żałuję, że poszłam do V LO. Miasto mnie zachwyca, po szkole mam czas, by pochodzić i je lepiej poznać. Z dojazdami też nie mam problemu, głównie dlatego, że praktycznie codziennie mam na 8:50. A jak kończę wcześniej, wskakuję do pociągu i niedługo potem jestem w domu. 
A nawiązując do zakończonych wakacji, to postanowiłam dodać kilka ulubionych zdjęć, które mam nadzieję już niedługo znajdą się również w moim albumie. 

Dziękuję jeszcze raz wszystkim za cały poświęcony czas!
To były moje najlepsze wakacje, zaczęły się genialnie i tak samo się zakończyły.
Męskie Granie w Żywcu uznaję za udane!!
<3















Uwielbiam ! <3


Vieste, Almunecar, Żywiec, Bielsko-Biała <3 <3

2 komentarze:

  1. Mega!! A 2gie zdjęcie od dołu - pełna profeska.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo modelka wspaniała! Najlepsze zdjęcia to właśnie te nie pozowane! :D

    OdpowiedzUsuń