niedziela, 23 września 2012

Sail with me

Weekend bardzo udany! Impreza się skończyła i było naprawdę wspaniale! Wszystko dzięki ludziom z nowej klasy! Jesteście genialni :) Mam nadzieję, że to nie była nasza ostatnia impreza, bo naprawdę świetnie się bawiłam :) Nie wyobrażałam sobie, że może być aż tak fajnie! Szkoda, że nie wszyscy się pojawili. Mam nadzieję, że szybko wrócicie do zdrowia!

Tymczasem stylizacja na ładne, aczkolwiek chłodne dni, bo niestety czuć już w powietrzu zbliżającą się wielkimi krokami jesień. Nie przepadam za chłodem, zimą i innymi "mroźnymi" sprawami, bardzo lubię za to ubrania jesienne. Można więcej na siebie narzucić, więcej więc trzeba kupować ;D
A nie wiem jak wy, ale ja uwielbiam zakupy! :)

Bardzo modne połączenie kolorów w tą jesień to łączenie szmaragdowego ze słonecznikową żółcią!























4 komentarze:

  1. Musze sobie sprawić taką zielona maksi na jesień bo już po raz drugi mnie dziś kusi ;)
    Świetne i niezawodne zestawienie zieleni z musztardą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. swietne zdjecia, stylizacja super! jestes przesliczna! :*
    co powiesz na wpsolna obserwacje? :>
    mam takie pytanie, jaki masz uklad szablonu, ze na gorze pod logo mozesz miec zakladki do gadzetow? bo nigdzie nie moge tego znalezc :(
    buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny plecak i naszyjnik ale mi najbardziej podoba się spódnica,a raczej jej kolor!

    OdpowiedzUsuń