poniedziałek, 22 października 2012

Burza myśli

Dziś jest ze mną na prawdę źle. Może nie jestem smutna, ale coś mnie bierze na myślenie o przyszłości. Ogólnie troszkę się pogubiłam, co oczywiście nie znaczy, że nie będzie nowych postów. Mam już wizję więc już wkrótce pojawi się nowa notka. Hmm.. W takim razie o co chodzi??
 Dużo się u mnie dzieje i wiele się zmienia. 
Dla tych którzy mają podobny nastrój proponuję ulubiony film, koc i gorącą czekoladę ;)
Albo możecie sobie wejść na mojego tumblr'a, zwłaszcza, że dziś przybyło zdjęć ;)

 http://pomylona-idealistka.tumblr.com/

Do zobaczenia jutro ;) <3


4 komentarze:

  1. widzę, że nie tylko mnie łapie jesienna chandra.
    będzie dobrze ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. oj, dziewczyny, nie przesadzajcie, jesień w tym roku jest bardzo ładna :) Jak na razie ;) A na chandrę polecam kubek kakao, mnie pomaga jak nic :)
    Dodałam do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń