wtorek, 30 października 2012

Instagram

Choć bardzo bym chciała, wszyscy, którzy w miarę regularnie odwiedzają mojego bloga zauważyli, że bywam na nim rzadziej. Jest to spowodowane niczym innym jak po prostu strasznym zabieganiem oraz faktem, że dzień jest niestety coraz krótszy. Na pewno w najbliższym czasie ukaże się jakiś nowy post- To mogę Wam obiecać ;) Na chwilę obecną mogę jedynie podzielić się z Wami paroma zdjęciami z Instagramu.
Tak ogólnie co u mnie??
Cóż, jest genialnie. Ostatnio miałam chwilowy brak dobrego nastroju, ale to chyba też troszkę spowodowane było nagłą zmianą pogody. Natomiast znów wszystko wraca do normy :D Pewnie domyślacie się również, że wiele się u mnie ostatnio zmieniło, co oczywiście jest prawdą, ale z czystym sumieniem mogę stwierdzić, że na lepsze.
Najbliższe plany? (które muszą się zrealizować):
-Kino
-Teatr "szalone nożyczki"
-Noc horrorów! <3



7 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo :** Miło mi :) Zapraszam częściej, już niedługo nowy post ;)

      Usuń
  2. Oglądałam "Szalone nożyczki", genialne są :D

    OdpowiedzUsuń
  3. I phone ratuje każdego zabieganego_ a te zdjęcia są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog : D

    + zapraszam na konkurs ! http://losiaa.blogspot.com/2012/10/konkurs-z-mergpl.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Szalone nożyczki <3

    OdpowiedzUsuń