środa, 24 października 2012

Kapelusz

Hej kochani, ostatnio pisaliście, że podoba się Wam kapelusz, więc jest, nowa stylizacja właśnie z tym kapelusikiem w roli głównej :) Sama bardzo go lubię i mam nadzieję, że tym mniej przekonanym również się spodoba. Jak to moi wspaniali znajomi ujęli wyglądam w nim jak ten facet z reklamy Alior Banku :D
Z góry Was serdecznie pozdrawiam! ;)
Dodatkowo umieściłam tu zdjęcia książki (dla fanów świata mody lektura obowiązkowa ;) Osobiście bardzo polecam), która zawiera wiele porad i ciekawych artykułów, oczywiście na temat mody.
Poza tym co u mnie? Ostatnio pojawił się taki inny post więc chcę to sprostować.
Humor mam już zdecydowanie lepszy, co nie oznacza, że już wiem na czym stoję.
A już jutro czwartek!
A potem piątek i weekend! Podobno ma padać śnieg... Oby tym razem prognoza się również nie sprawdziła ;) 
















13 komentarzy:

  1. Gdzie można kupić ten vogue ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że można go ściągnąć po przez empik :) Ja go osobiście dostałam, bo sama nie mogłam go znaleźć od cioci z Warszawy, ale nie wiem, może jakby lepiej poszukać.. :)
      Mam nadzieję, że Ci się uda.

      Usuń
    2. ja kupiłam bez problemu w naszym żywieckim empiku nawet na promocji;D myślę, że powinien być dostępny;)

      Usuń
    3. Dzięki ;) poszukam;d

      Usuń
  2. Dla mnie akurat zakup tego poradnika okazał się bezsensowną stratą pieniędzy - spodziewałam się czegoś lepszego. Stylizacja nieziemska :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna jak zawsze :)
    Najbardziej podobają mi się kolczyki i cudowny krzyż :)

    OdpowiedzUsuń