piątek, 12 października 2012

okularki

Pogoda jest idealna i staram się to wykorzystać w stu procentach ;)
Trochę rzadziej teraz publikuję, ponieważ mój komputer jest u informatyka i nie wiem czy nie będę go musiała reklamować tak więc ciężko u mnie na razie z internetem.
W nowym poście skupiłam się raczej na ciepłych kolorach, no i ważnym elementem całej stylizacji jest
oczywiście komin, który standardowo zrobiła mi moja wszechstronna babcia ;)

Póki co życzę Wam miłego weekendu! Wykorzystajcie go, bo (nie wiem czemu) ostatnio czas bardzo szybko leci i nim się obejrzycie znów będzie poniedziałek.









 








 

12 komentarzy:

  1. Świetna bluzka, oryginalna! Wyglądasz genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, wyglądasz mega:) Zapraszam też do mnie na http://jestemvanessa.blogspot.com/

    PS obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  3. ALE MI SIĘ PODOBAJĄ TE TWOJE OKULARKI ! NO BOMBA BEJBE !

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie kupiłaś tę bluzeczkę ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo jest na prawdę super :)
      I masz bardzo ładny styl :)

      Usuń
    2. Dziękuję!! Bardzo się cieszę, że się podoba :) Zapraszam częściej ;)

      Usuń
    3. Bardzo chętnie :)

      Usuń