wtorek, 16 października 2012

Wariacje letnio-jesienne

Ostatnio pogoda była wspaniała, sama nie wiedziałam, co mogę na siebie włożyć.
W ten sposób powstała ta pomylona stylizacja ;)
Do butów bez palców dodałam podkolanówki. Wiem, że to dość odważne posunięcie, ale postanowiłam spróbować. Zwłaszcza, że w tym sezonie jest to znowu modne. Możliwe, że na to wszystko wpłynął również mój nastrój ostatnio. Trochę się pogubiłam i jestem ewidentnie roztrzepana, tak więc jak możecie, potraktujcie mnie łagodnie :) 
Wam też polecam kombinowanie, łączenie i bawienie się modą. Czasem dla samej zabawy ;)
A co tam, bądźmy oryginalni! Szalejmy!
 
Zresztą, co będę pisać.. Zobaczcie sami.











8 komentarzy:

  1. Świetny naszyjnik i płaszczyk :)
    Nie lubię, nie podoba mi się, kiedy ktoś zakłada rajstopy do butów z odkrytym palcem, ale u Ciebie są podkolanówki- całkiem inna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy zestaw. Podkolanówki idealnie połączyły się z sandałkami i ten płaszczyk_Mistrzostwo:)!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczo wyglądasz w tej stylizacji! :)
    Zachwycasz kochana! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Oleńko :** Już nie mogę się doczekać spotkania z Tobą :)

      Usuń
  4. Uwielbiam Twoje włosy.: )) Powiedz jak Ty to robisz, ze one sawsze są takie ladne i puszyste, a zarazem lekkie.? :)

    OdpowiedzUsuń