wtorek, 2 października 2012

Warszawa

Nie było mnie tak dawno, bo nie miałam internetu, za co z góry przepraszam, a dodatkowo cztery dni, od czwartku do niedzieli, spędziłam w Warszawie.
W naszej stolicy byłam wiele razy, ale nigdy nie miałam okazji jej lepiej poznać czy zwiedzić. Tym razem było jednak inaczej. Miałam okazję odwiedzić wiele wspaniałych miejsc i na całe szczęście dopisała mi wspaniała pogoda! :)
Muszę przyznać, że Warszawa zmienia się i to widać. Wiele się buduje, odnawia i można zauważyć efekty tej pracy. W pierwszy dzień głównie chodziłam po galeriach handlowych. Nie wiem, czy można to uznać za turystykę, ale bardzo mi się podobał ten sposób spędzania czasu.
Noo i przywiozłam dzięki temu parę nowych rzeczy, które zasilą moją garderobę.
Naprawdę bardzo podobał mi się ten wyjazd i mam nadzieję, że będę miała jeszcze możliwość wrócić do tego miasta, bo mam ochotę zobaczyć więcej! :) 
Postaram się jutro dodać więcej zdjęć z tego wyjazdu :)
Może trochę lepszych bo tu większość była robiona telefonem.















1 komentarz:

  1. Fajne zdjęcia, szczególnie to ujęcie mostu i lecące ptaki.
    Planuję wyjazd do Wawy na kilka dni, ale ciągle cos innego mam do roboty.
    Kiedyś muszę zaplanować i postawić na swoim hehe.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń