poniedziałek, 8 października 2012

Złota jesień :)

Efekty współpracy z Dorotką i Anetką dwóch niesamowicie utalentowanych dziewczyn:* To był naprawdę wspaniały dzień!!
Mam nadzieję, że spodoba Wam się ta jesienna stylizacja :) 
Ostatnio szaleję na punkcie koloru w jakim jest moja sukienka. Polecam łączenie z musztardowym żółtym, efekt jest naprawdę rewelacyjny :)
Korzystając z okazji, chciałam podziękować wszystkim za tyle like'ów pod adresem mojego bloga.
To dla mnie naprawdę wiele znaczy, więc postaram się Was nie zawieść!












 Trzy ostatnie zdjęcia + zdjęcie bucików, zrobiła Anetka <3



4 komentarze:

  1. piękna stylizacja, zdjęcia, wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz przepiękny uśmiech i te rajstopy :) Strasznie podoba mi się Twój styl- obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś WSPANIAŁA pod każdym względem! <3 Piękna moja!! ;**
    Świetna sukienka! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie upolowałaś tę sukienkę ?
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń