niedziela, 25 listopada 2012

25/11/2012

Nareszcie jestem zdrowa i znów mogę dla Was pisać :) Ostatnio wiele się u mnie działo, ale póki co nic Wam nie zdradzę, wszystko wyjaśni się z czasem. Dodatkowo, po chorobie postanowiłam Was zadowolić lepszymi zdjęciami, tak więc już niebawem ukażą się nowe zdjęcia z sesji z wspaniałą Patrycją Byrdy! Mam nadzieję, że spodobają się Wam bo byłam bardzo zadowolona ze współpracy i liczę, że będziemy mogły jeszcze razem stworzyć coś wartego uwagi :) A póki co przygotowałam dla Was kilka zdjęć z dnia dzisiejszego. 
Dziękuję za cierpliwość tym którzy regularnie tu wpadają i oczekują na nowe posty!
Teraz uciekam, muszę przygotować materiały do gazetki szkolnej bo dziewczyny z sekcji graficznej mnie uduszą, jeżeli się z tym nie wyrobię ;)













10 komentarzy:

  1. Uwielbiam Twojego psa- mam takiego samego :) świetny kolor sukienki !

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak fajnie!
    I ten słodki piesek <3
    A powiedz mi, co się stało z twoimi poprzednimi zdjęciami i ze zdjęciem w nagłówku :(?!

    OdpowiedzUsuń
  3. :(( Małe problemy techniczne :(( Ale prawdopodobnie do jutra to wszystko jakoś ogarnę ;) W końcu mat-fiz-inf zobowiązuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz naprawdę ślicznie. :D Zakochałam się w sweterku i oczekuję na zdjęcia z sesji. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :) Też oczekuję na zdjęcia z sesji ;) Niestety jeszcze ich nie mam, więc tak samo jestem ciekawa jak wyszły :D

      Usuń
  5. bardzo dziewczęca i ciekawa stylizacja ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś śliczna :) a sukienka jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna sesja, fajny piesek :)

    OdpowiedzUsuń