poniedziałek, 19 listopada 2012

At home

Macie jakieś pomysły na to co można robić w domu gdy jest się chorym i gdy na dobrą sprawę nic się nie chce robić? ;) Hmm.. Od czterech dni siedzę, słucham muzyki lub czytam. Fajnie, ale okazuje się, że takie nic nie robienie potrafi być męczące... Może dlatego postanowiłam dodać nowego posta. Głównie to chyba właśnie dlatego żeby zająć się "czymś" i tak, nie mając wielkiego pola manewru, zrobiłam parę zdjęć mojemu "miejscu pracy" ;) Wiem, że czekacie na jakiegoś konkretnego posta, bo nawet mi to pisaliście, ale no niestety w sytuacji jakiej się znalazłam, nie mogę za bardzo nic zrobić, więc pozostaje mi tylko zaczekać, aż będę mogła wyjść z domu i dopiero wtedy pojawią się nowe wpisy.
Przepraszam, że musicie tyle czekać i dzięki za cierpliwość ;)







7 komentarzy:

  1. Ale masz świetne to centrum dowodzenia. :D Choruję ostatnio na ten ikeowy "stoliczek" pod laptopa, jest śliczny. ^^ Tylko funduszy brak. :C
    Jak jestem chora i siedzę sama, to nadrabiam wszelkie zaległości filmowo-serialnowe, gram na komputerze na potęgę, wyleguję się przed TV i, najczęściej - oglądam bajki. xD Czyli robię to, na co normalnie nie mam czasu (a na czytanie i słuchanie muzyki czas znajdzie się zawsze).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, no ten stoliczek to świetna sprawa! Zwłaszcza, że trzymanie laptopa na kolanach nie jest zbyt zdrowe ;)

      Normalnie jakbym widziała siebie ;) Chyba wezmę się teraz za filmy. Powinnam zrobić też coś do szkoły, ale coś czuję, że chyba nic z tego nie wyjdzie ;)

      Usuń
  2. na pocieszenie siedzenia w domu - piękne masz usta! :)

    OdpowiedzUsuń