środa, 7 listopada 2012

Noc horrorów

Nareszcie mogłam wrzucić zdjęcia z genialnej soboty! Było naprawdę świetnie. Ten dzień był pełen był pełen niespodzianek. Samo spotkanie z Oleńką skończyło by się niemal śmiertelnie ;) Dzięki czemu chyba długo tego nie zapomnę. Poza tym spędziłam wspaniałą noc ze znajomymi i to chyba najważniejsze, zwłaszcza, że horrory pozostawiały wiele do życzenia. Nie oglądam zbyt wielu filmów tego gatunku, więc moje nastawienie co do "nocy horrorów" było różne. Bałam się, że tego nie przeżyję, a było naprawdę... zabawnie. Zwłaszcza podczas ostatniego filmu "dom w głębi lasu". Cały maraton skończył się o 6:00, a nie o 7:00 jak było przewidziane, ale w sumie ucieszyło mnie to, bo prawie w ogóle nie musiałam czekać na pociąg. Ogólnie bardzo dobrze będę wspominać tę noc i czekam na kolejny taki wypad!











9 komentarzy:

  1. Najważniejsze że dobrze bawiłaś się z przyjaciółmi! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię horrory ale tylko jak je oglądam sama :D Jak oglądam z kimś, to boję się reakcji tej drugiej osoby na jakąś "straszną" scenę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna z ciebie dziewczyna!

    Twój blog bardzo mi się podoba, dodaję do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacyjny blog!! świetny masz styl ;)
    obserwuje z przyjemnością i na pewno będę tu wpadać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. zdjęcia genialne :) czapka neonka wspaniałość ! obserwuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Wam wszystkim za komentarze!! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Revelation! <3 Okularki Ci do twarzy! ;D

    OdpowiedzUsuń