piątek, 30 listopada 2012

Sunny day

Postanowiłam dodać moje ulubione zdjęcia z sesji z powodu chwilowego braku nowych stylizacji, co z kolei jest spowodowane faktem, że gdy wracam do domu nie ma za bardzo kiedy zrobić zdjęcia, gdyż jest już ciemno. Choć te nie pokazują żadnej stylizacji to podobają mi się i mam nadzieję, że wam również przypadną do gustu. Co jeszcze u mnie?
Hmm. Plany na weekend jakie są jakie są, nie wiem czy wszystko co planuję wypali, ale mam wielką nadzieję. Co jeszcze?
Jest dobrze.
Dziś było bardzo dobrze.
Co by tu dużo mówić... 
Mam genialną klasę po prostu ;)







9 komentarzy:

  1. swietna stylizacja :) koszula dzinsowa jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jesteś niesamowicie piękna! :O

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiaaam twoje wlosy ! Stylizacja tez przepiękna dodaje i zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za tyle wspaniałych komentarzy! <33

    OdpowiedzUsuń
  5. Od dziś będę stałym gościem u Cb na blogu :)
    Super zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kto robił zdj? :)

    OdpowiedzUsuń