poniedziałek, 10 grudnia 2012

Hello!

Oto i jestem z nową porcją zdjęć z instagramu, na który możecie wpadać (mam go wśród zakładek).
Co nowego u mnie?? 
Jak widać mało nowych zdjęć i postów na blogu.
Koniec pierwszego półrocza się zbliża, co jest synonimem do słowa "porażka", dlatego biorę się w garść i zajmuję się mniej sympatycznymi rzeczami, czyli nauką :/
Choć w sumie nie narzekam, ostatni weekend był naprawdę udany za co serdecznie dziękuję przede wszystkim Justynce, ale nie tylko. Love był w miarę udany, ale jak zwykle before lepszy.
Dodatkowo wszystko jakoś mi się ostatnio ustabilizowało i to jest chyba najlepsza wiadomość ;)

*,*


http://instagram.com/zetnes999



4 komentarze:

  1. Dokładnie, koniec półrocza = nauka...
    Ładne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz bardzo ciekawe rysy twarzy ;)

    Zapraszam do mnie na konkurs, w którym do wygrania jest zestaw kosmetyków firmy ORIGINAL SOURCE NIE ZAWIERA RUTYNY ;) http://nitkafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie chciałam wcale przeczytać słowa "nauka"! Od poniedziałku czeka mnie kupa kolokwiów i egzamin zerowy, na który właściwie, powinnam zacząć uczyć się już wczoraj. :P
    A poza tym to zachwycam się Tobą i Twoimi włosami. *.*

    OdpowiedzUsuń