wtorek, 1 stycznia 2013

01.01.2013

Mamy Nowy Rok, a wraz z nim wiele noworocznych postanowień! Trzymajcie za mnie kciuki, a może choć jedno uda mi się zrealizować. Dziękuję wszystkim za życzenia te przed i po sylwestrze. Jedno z życzeń już się spełniło, ponieważ impreza wyszła genialnie i naprawdę świetnie się bawiłam. Mam nadzieję, że to nie tylko moje odczucia :) Po wielkich porządkach i doprowadzaniu wszystkiego do stanu "sprzed" wróciłam do domku, by dodać dla Was parę zdjęć!

Szczęśliwego Nowego Roku raz jeszcze!




Moje dwie najpiękniejsze!! <3










9 komentarzy:

  1. no to szczęśliwego Nowego Roku :)
    ślicznie wyglądałaś, ostatnie zdjęcie rewelacja!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zdjęcie, widać, że zabawa była przednia :D! ślicznie :)

    szczęśliwego nowe roku :)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać, że zabawa była baaardzo udana. :))

    OdpowiedzUsuń
  4. swietne zdjecia :) ladnie ci w czerwonej szmince :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnie zdjęcie - rewelka :) Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za wszystkie komentarze! <3 Owszem impreza była udana ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia w wypełnianiu listy noworocznych postanowień! :) Widać, że impreza udana, wyglądałaś przepięknie! :)

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń